KIZLAR İLE TEHLİKELİ DOĞRULUK CESARET! w/ Rıdvan Abi

  görünümler 818,997

thebehz

Yıl önce

Merhaba ben Behzat, Bugün Kızlar ile Tehlikeli Doğruluk Cesaret challenge oynadık ve bu videoda bize Rıdvan Abi de eşlik etti. Farklı farklı cezalar içeren bu keyifli challenge ımızı beğendiyseniz videoyu beğenmeyi ve kanala abone olmayı unutmayınız.

Yapım : Stage Medya
Reklam Ve İşbirliği : info@stagemedya.com

TRpost VS TİKTOK BOKS MAKİNESİNİ PARÇALADIK (KAPIŞMA) : www.youtube.com/watch?v=W-f2r...

6 FENOMEN / 1 KADIN : www.youtube.com/watch?v=xG57U...

Thebehz vs Tiktokçu Boks Maçı (YALANLAR) : www.youtube.com/watch?v=PWuQQ...

SOKAKTA PARA KAZANMA YARIŞMASI (KOLAY PARA) W/HAZRETİYASUO : www.youtube.com/watch?v=wiI7x...

www.youtube.com/watch?v=tjYFC... : www.youtube.com/watch?v=tjYFC...

YORUMLAR
ECE korkmaz
ECE korkmaz 7 aylar önce
Abi
felek aydın
felek aydın 7 aylar önce
Rıdvan abiyi üzerinde taşı
Vlouswan
Vlouswan 7 aylar önce
Merve bella bella
Emirhan Korkmaz
Emirhan Korkmaz 7 aylar önce
rıdvan abinin hızlı zamanları .D
『DNZ』CELLAT
『DNZ』CELLAT 7 aylar önce
Abi merve abla kızıcak
Ümmügülsüm Öztürk
Ümmügülsüm Öztürk 7 aylar önce
Merve albla görmesin bunuu
Grohs01
Grohs01 7 aylar önce
Kafayı sıyırmışsınız AÖĞOKIJMFJINFUHHZJHC UOHH
Vusale Gulmemmedova
Vusale Gulmemmedova 7 aylar önce
Merve abla seni oldurvek abi.😂😂 Kizlarin yaninda winav cekdin😜😂😂
Hilal Gülgün
Hilal Gülgün 7 aylar önce
03.04 Kız rıdvan abiye ayıp etti
Genco Hmt
Genco Hmt 7 aylar önce
gülmekten çatladım bir tane daha bu videodan çekin nolurrr
Şaka Tv
Şaka Tv 7 aylar önce
Rıdvan abi çok komik
Ayaz DUMAN
Ayaz DUMAN 7 aylar önce
şU RIDVANLA DANS EDEN GACI KİMMİŞ KEŞKE HESABINI BİLSEM ://
YES TAA
YES TAA 7 aylar önce
~*MERVENEYAPACAK*~
bahtiyar izci
bahtiyar izci 7 aylar önce
rıdvan abiyide aranızda deli yaptınız ya ne diyim size ben
Cemcelin meleği⚡🌈
Cemcelin meleği⚡🌈 7 aylar önce
Merve ablayla sevgiliyken çekseydi merve abla seni öldürür😂😂😂😂😅😅😅😅😅😅
Cemre
Cemre 7 aylar önce
Rıdvan Abinin boyu gerçekten çok tatlııııııııı😂😂😂
doğuş dinç06
doğuş dinç06 7 aylar önce
18+
Alya YT
Alya YT 8 aylar önce
Merve abla buna nasıl tepki verdii
Elcin agamalyev
Elcin agamalyev 8 aylar önce
@merveyalcın
yigitabi
yigitabi 8 aylar önce
bu video da rıdvan abi güzel çıktı :D
Enes Obak
Enes Obak 8 aylar önce
Merve abla gormesin
OLCAY Türkkan
OLCAY Türkkan 8 aylar önce
Abi senin girişine kurban 🤣🤣
𝕸𝖔𝖔𝖓𝖑𝖎𝖌𝖍𝖙♧
𝕸𝖔𝖔𝖓𝖑𝖎𝖌𝖍𝖙♧ 8 aylar önce
#merveablaayrılsınnnn
Berkay Uzun
Berkay Uzun 8 aylar önce
kızlar taş lan
görkembyc
görkembyc 8 aylar önce
AGA GELDE CIDDI ILISKI BUL GELDE DOGRU SEVENI BUL BOYLE KIZLARI GORDUKCE NEYSE
Saçmalamaelooo
Saçmalamaelooo 8 aylar önce
Bunu Merve abla görmesinnn 🐶🙄🤣🤣🤣
Amine Kalkan
Amine Kalkan 8 aylar önce
Abi merve abla görse sana ne yapar ???????
duru
duru 8 aylar önce
Rıdvan abii kralsın
sümeyra ayverdi
sümeyra ayverdi 8 aylar önce
*BİLMEM NE*
Eylül
Eylül 8 aylar önce
Abi çok güzel olmuş
GÖKÇE KARTAL
GÖKÇE KARTAL 8 aylar önce
Reymene benziyon
Kardeşlerim vsp
Kardeşlerim vsp 8 aylar önce
Şu rıdvan mıdır nedir bi ben sevmiyorum galiba
Cihat Sivrioglu
Cihat Sivrioglu 8 aylar önce
behzat seni harbi çok sevdim lan bu arada giriş efsane olmus başarılarının devamını diliyorum kankam
Batuhan YT
Batuhan YT 8 aylar önce
Efe
Muhittin Arda Can
Muhittin Arda Can 8 aylar önce
Jsjsjsjsjajsjsj videoda anırdım
FUTBOL HERYERDE
FUTBOL HERYERDE 8 aylar önce
Kızlar çok güzel
MrNiggax
MrNiggax 8 aylar önce
Rıdvan abiden hızlısı mezarda
mesut aydar
mesut aydar 8 aylar önce
sarmıyon reis ayda yılda bir bakıyım dedim
SNVO Safa
SNVO Safa 8 aylar önce
Sh bak heke tiktokcumudunlan sen
Mami Juan
Mami Juan 8 aylar önce
05:34 05:35
Mami Juan
Mami Juan 8 aylar önce
Rıdvan abinin dediği cemre kim ya demesi
Kurallar olmazsa, düzen de olmaz.
Kurallar olmazsa, düzen de olmaz. 9 aylar önce
Rezaletin de rezalet hali!
TeamAleyy
TeamAleyy 9 aylar önce
Merve sopayla geliyo sjshhshs
KG' Music
KG' Music 9 aylar önce
Rıdvanğğğnnn
Güler Vural
Güler Vural 9 aylar önce
sıkıyosa şimdi yap merve seni öldürsün kızları o şişeye oturtsun
Aykut ab
Aykut ab 9 aylar önce
7:34 efsane
GÜL ÇETİNKAYA
GÜL ÇETİNKAYA 9 aylar önce
Rıdman abi de çok sapik
Akbertv
Akbertv 9 aylar önce
ماشاالله
salih ata
salih ata 10 aylar önce
ridvan abiyi gariya goturunn
salih ata
salih ata 10 aylar önce
ridvan abi fena azmisss
DaRkSoUlS
DaRkSoUlS 10 aylar önce
12:25 cok yakısıyorsunuz rıdvan abı kız efsane
[WOLF][PUBG LITE ]
[WOLF][PUBG LITE ] 10 aylar önce
Reymen 2 ci versiyom
Doğan Gülsever
Doğan Gülsever 10 aylar önce
Kulagında küpe var kız olmuyo ruj sürünce kız oluyo 😂
Hamitcan Yazar
Hamitcan Yazar 10 aylar önce
Rıdvan
ümit ozan
ümit ozan 10 aylar önce
KRALSIN RIDVAN ABİ
Yasin Köse
Yasin Köse 10 aylar önce
Ridvan abi fırlamalık yapıp izleneceğini sanıyosan haklısın.
Yasin Köse
Yasin Köse 10 aylar önce
Kızlarda soldan sağa S500,s400,s300 sıralaması mı ysptın gral
Doğukan Doğan
Doğukan Doğan 10 aylar önce
Abi çok iyi ya
İzzet Efe Üstdağ
İzzet Efe Üstdağ 10 aylar önce
Thebehz çok samimiyetsizsin
Kemal Troll
Kemal Troll 10 aylar önce
Rıd one
Flexy • 8 yıl önce
Flexy • 8 yıl önce 10 aylar önce
12:54 jdhjdjsksjd
Abidin Tunahan Şahin
Abidin Tunahan Şahin 10 aylar önce
sen veya rıdavan yerine ben olsam kendimi pezewenk gibi his ederim
Eren Demir
Eren Demir 11 aylar önce
MK 2 VS 3
Rogen
Rogen 11 aylar önce
rıdvan abiye sevgiler
Yüksel Akca
Yüksel Akca 11 aylar önce
Kanalı ma abone olun cok guzel şeyler gelcek...
Utku Bozkurt
Utku Bozkurt 11 aylar önce
0:29 reynmenin kopyası lan
EŞREF_M416_7
EŞREF_M416_7 11 aylar önce
Abi bir daha böyle yap
Samet Çakmakçı
Samet Çakmakçı 11 aylar önce
Çok kameraya oynuyon bu hoş değil
Melih Karakaş
Melih Karakaş 11 aylar önce
Ulan bu tinderdan nasıl eslesme yapıyorlar biz niye yapamioz arkadaş ben anlamadım yalan mı la bu video yoksa
mc-KARKAS
mc-KARKAS 11 aylar önce
14:12 behzatin kolunun üstü. Sonra adammm bilerek kapatiyor 😎
Derin Analiz
Derin Analiz 11 aylar önce
Köksal babanın yeni rakibi Rıdvan 🤣🤣🤣
Ava Dist
Ava Dist Yıl önce
Bu rdvanda bi bok oldu
Wooow
Wooow Yıl önce
la su iremmi ne guzel kiz :)
Doğu Bayraktar
Doğu Bayraktar Yıl önce
Harika cast
Batu Hayin
Batu Hayin Yıl önce
10:44 Tüm Türkiye adına ben utandım. Kızlar abi diyor yaptığı hareketlere bak kızların yanında.
Şahin Ehmedzade
Şahin Ehmedzade Yıl önce
O yanlndakl matşqadl
Leatris Spicata
Leatris Spicata Yıl önce
Abi Reynmen'e Benziyorsun
〆p1kachu
〆p1kachu Yıl önce
Abi iyiki varsın yeni videonu bekliyorum çok güzel kaliteli ve eğlenceli videolu çekiyorsun iyiki varsin
İdris Erceb
İdris Erceb Yıl önce
Başı gurgu
Cengiz Mumcu
Cengiz Mumcu Yıl önce
Kanka gene malllamışınnn 🙃🙃😀😀
emir candan
emir candan Yıl önce
Abi yakışmadı sana
Nasıl Yapılır
Nasıl Yapılır Yıl önce
9:48 namus elden gitti :D wqrwqrwqer
SAMASİ
SAMASİ Yıl önce
03:26 allah çarpsın lana rhoades sandım
mustafa arda
mustafa arda Yıl önce
ABİ REYMENE BENZİYON
Asadel Offical
Asadel Offical Yıl önce
Salaksın behzat salak neden rıdvan abi
alpurple41
alpurple41 Yıl önce
Rıdvan abinin ayaklarının iç açılarının toplamı kaçtır?!?
fatih trgt
fatih trgt Yıl önce
Abi Kamera Arkası felan o tarz şeyleri de at gacılar varsa ASD:AD:
Sıla Duran
Sıla Duran Yıl önce
Hjmhhnkkxjgilbbbklnbljjfıflwoarjsjf
Adaro 21
Adaro 21 Yıl önce
2:30 daki kız çok yapmacık. Kurgu olduğu her yerinden belli
mc-KARKAS
mc-KARKAS 11 aylar önce
Ayrıca 2:12
mc-KARKAS
mc-KARKAS 11 aylar önce
Zaten öyle tiktok çuuu o kızzzz
Güven Eyyüpoğlu
Güven Eyyüpoğlu Yıl önce
Seni seviyorum Rıdvan abbbbi
Berat GÜNEŞ
Berat GÜNEŞ Yıl önce
7:34 10:43 Hahahahahahahahahahahha
mahmut
mahmut Yıl önce
Ya hoş güzelde aq bi bok anlamiyom sessiz sessiz konuşuyonuz ama yinede güzel
Baran Deniz
Baran Deniz Yıl önce
Kurgu aw tinderdan düşürmüşmüş ilk kızla tiktoklari var
MertTalat Baysa
MertTalat Baysa Yıl önce
ÇÖP
Ümit Avci
Ümit Avci Yıl önce
Videonun devami yandex'te xd
Güney Çorak
Güney Çorak Yıl önce
7:34 rıdvan abi dünden hazır 😂😂😂
Hakan Güleç
Hakan Güleç Yıl önce
Daha once hic eniste olmadi diyen kiz beni bul ben sana talibim insta: hakan.gulec05 😂😂
Nesrin Ağdemir
Nesrin Ağdemir Yıl önce
R
Ekincan
Ekincan Yıl önce
FBİİ beyazlı gacının insta nedir
Sel Sel
Sel Sel Yıl önce
Mesutcan ve ali bicim youtube'a geldikten sonra cogu youtuberlar onlari taklit ediyorlar sinir bozucu birsey. Kendiniz olun daha guzel olur video.
GACI OLİMPİYATLARI YAZ ! w/ Ali Biçim & Cihan Albayrak
59:11
Ormanlar yanıyor! 30 Temmuz 2021 FOX Ana Haber
7:41
MAÇ ÖZETİ: Gençlerbirliği 0-4 Fenerbahçe
11:22
Fenerbahçe SK
görünümler 1,2 Mn
ACIYA SON DAYANAN KAZANIR! (HASTANELİK OLDUK!)
25:44
Orkun Işıtmak
görünümler 12 Mn
Kuzey Güney 19. Bölüm - Full Bölüm
1:53:10
Kuzey Güney
görünümler 1,2 Mn
Yeni Ev turu Sonunda Taşındık !
27:52
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,4 Mn
FENOMENLERDEN BORÇ PARA İSTEDİM!
15:58
thebehz
görünümler 2 Mn
Karpuz Gibi Bir Noluyo Ya Tatili !
51:50
Noluyo Ya ¿
görünümler 2,3 Mn
7500TL DONDURMA! #OrkunaMeydanOkuyorum
18:27
Orkun Işıtmak
görünümler 2,1 Mn
keskin_saganakli_minigun_ashe.mp4
23:34
Adroit
görünümler 12 B
Kabus Gibi Bir Akşam Yemeği
26:08
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,1 Mn
Ormanlar yanıyor! 30 Temmuz 2021 FOX Ana Haber
7:41
MAÇ ÖZETİ: Gençlerbirliği 0-4 Fenerbahçe
11:22
Fenerbahçe SK
görünümler 1,2 Mn
#ÇokSevdikBeAbi ✊🏻 Valentin Rosier
1:17
Beşiktaş JK
görünümler 130 B
SEDAT PEKER SESİYLE TAKLİTÇİSİNİ TROLLEDİM !
13:18