2 TON ERZAK 400 KİLO MAMA YARDIMI YAPTIM !

  görünümler 58,043

thebehz

Yıl önce

Merhaba ben Behzat, Ülkemizin zor günlerinde yardıma muhtaç evlerimize 2 Ton Erzak yardımında bulundum. Sokakta kalan hayvanlarımıza da 400 Kilo Mama dağıttım. Eyüp Sultan Belediyesi ile yaptığımız anlaşma ile bir çok insanımıza yardımda bulunduk. İnşallah bu videoyu izleyip başka yardımseverler de bizler ile iletişime geçer ve daha nice evimize yardımda bulunabiliriz. Beni izlediğiniz, desteklediğiniz için hepinize teşekkürler. Bunları sizin bana verdiğiniz güç sayesinde gerçekleştirebiliyorum, daha nicelerine inşallah.

Reklam Ve İşbirliği : info@stagemedya.com
Yapım : Stage Medya

KIZLAR İLE TEHLİKELİ DOĞRULUK CESARET! w/ Rıdvan Abi : www.youtube.com/watch?v=JxgIl...

TRpost VS TİKTOK BOKS MAKİNESİNİ PARÇALADIK (KAPIŞMA) : www.youtube.com/watch?v=W-f2r...

6 FENOMEN / 1 KADIN : www.youtube.com/watch?v=xG57U...

SORU CEVAP/BERKCAN ILE TARTIŞMA! FENOMEN SEVGİLİM? : www.youtube.com/watch?v=ucLnp...

YORUMLAR
Sebnem Offical
Sebnem Offical 5 aylar önce
1000000000 .......abunesi olan lar bunu yapmiyo
x._.x
x._.x 6 aylar önce
😂😂
BY BRAWL TV
BY BRAWL TV 6 aylar önce
Behzat abiiiiiii aboneyim mm lütfen duy sesimiii💲 📣📣📣📢📢📢 kalp at nolur 😭
süpermen furkan
süpermen furkan 6 aylar önce
helal olsun be
Elif Ege
Elif Ege 6 aylar önce
Abi Allah seninde iztetiklerimi versin inşallah seni seviyorum aşkımm💜💜
Bs Dragos
Bs Dragos 6 aylar önce
Abi adamın dibisin kral behzat
RZ BARBAROS
RZ BARBAROS 7 aylar önce
Senvarya adamsın be adam
Stay Blink
Stay Blink 7 aylar önce
Sen iyi bir insansın.
Başak Uzun
Başak Uzun 7 aylar önce
Abi bütün videolarına tek tek yorum atcam
Beşiktaşlı
Beşiktaşlı 7 aylar önce
Oarasız olanlarının hepsinin başörtüsü var demekki sadece islamla para kazanlımıyor çabalamakta gerekiyor
Feytullah Akçekoca
Feytullah Akçekoca 7 aylar önce
Adama prım yapıyo dıyenler boyle prıme can kurban
Hatice Havva Çiftçi
Hatice Havva Çiftçi 7 aylar önce
Ya sen ne kadar iyi bir insansın güzel insan allah senden razı olsun prim diyenlerin cevabını insanlarından alır sen olduğun yolda illerle behzat seni çok seviyorum telefonu açıyorum behzat youtube yi açıyım behzat instagram behzat klavyeye B harfi yazıyor direk behzat yaziyo sen çok iyi bir insansin
HDGFYGFYUSFYG HFBGSYD
HDGFYGFYUSFYG HFBGSYD 7 aylar önce
adamsın
Lale Memmedova
Lale Memmedova 7 aylar önce
ABI VALLA COK IYI BIRISISIN
Sena Danışman
Sena Danışman 7 aylar önce
İzlerken etkilendim 😖😥
Bilal Yılmaz
Bilal Yılmaz 8 aylar önce
İsmin ne
JUDGE
JUDGE 8 aylar önce
Neden bu kadar az izlenmiş ? Ha ben izledimde 50 bin izlenme var
Celal EGE
Celal EGE 9 aylar önce
adammmmmmm
Kezban Akbaş
Kezban Akbaş 9 aylar önce
Bu alemin tek kralı bir tek sensin ANGARALI
Hamza Tok
Hamza Tok 11 aylar önce
Saçma sapan videolar çekipte milyonlar izlenmeye ulaşan insanlar varken böyle güzel yararlı kaliteli içerikler çekip izlenmeyen insanlar varya çok adaletsiz bi dünyadayız başarıların devamını dilerim reis
YANLIZ ÇOCUK
YANLIZ ÇOCUK 11 aylar önce
👏👏👏👏
Ömer DEMİRHAN
Ömer DEMİRHAN 11 aylar önce
bu video izlenmemiş :/
Elif Combaş
Elif Combaş Yıl önce
Bu yüzden #bfc 😍🌹samimiyetin o iyi kalbin bizi eğlendirmen... seni çok seviyorum behzat. Ve sen muhteşem bir detaysın...
drakula nejdet
drakula nejdet Yıl önce
TheOC yaptiigin yardimdan bile prim pesindesin
Mücahit Oğur
Mücahit Oğur Yıl önce
Takdir ettim, kardeşim. Kesene bereket. Allah fazlasını versin.
Ahtapot Nuri
Ahtapot Nuri Yıl önce
Devletin yapacağı işi halk yapıyor ne diyelim
Furkan savurat78
Furkan savurat78 Yıl önce
Helal bee reis
Ali Arda Yüksek
Ali Arda Yüksek Yıl önce
Adamın dibi
Yusuf
Yusuf Yıl önce
Böyle şeyler at işte :)
Jumbonun Gangası
Jumbonun Gangası Yıl önce
Adamin dagittigi erzaklar cebinden parayla aldigi erzaklar degil yinede Allah kabul etsin
AGC TEAM AGC
AGC TEAM AGC Yıl önce
Sen varya adamsın ya bayılıyorum kral sana❤❤
Hatice Demirtaş
Hatice Demirtaş Yıl önce
Adamın dibiğ.♥️
Kübra
Kübra Yıl önce
Bu videoya kalbimi bırakdım gidiyorum ❤🙏
Özgür Güntürk
Özgür Güntürk Yıl önce
Ya tüm videolar ne kadar izlenmiş bu ne kadar izlenmiş
thesamting
thesamting Yıl önce
Kardeş paylaşma sebebin?
Ekrem Yücel
Ekrem Yücel Yıl önce
Bu videoya like atmayanda ne bilim yani like atın
Ekrem Yücel
Ekrem Yücel Yıl önce
Sen adamsın
Kluser
Kluser Yıl önce
PRİM DİYENLER SİZDE YAPIN PRİM OLSUN
Alperen Dede
Alperen Dede Yıl önce
Diğer TRpost kanalları kadar ilgi çekmemen beni üzüyor kendi kanalımmış gibi üzülüyorum
özge özkan
özge özkan Yıl önce
ya anlamadığım şey doğruluk mu cesaret mi oyunu 600000 izleniyor bu 40000 Walcome to Turkey
Sungur Bey
Sungur Bey Yıl önce
ulan benimde hayalim şunlar ya gurban olduğum bana bi yeterince para versede şu gülümsemeyi görsem
Mehmet PUBG
Mehmet PUBG Yıl önce
En son izlediğimde 18 K ydı vay be :d
Efe Keklik
Efe Keklik Yıl önce
Sen harbi kral adamsın abi çoğu youtuber senden fazla kazaniyor ama boyle bişe yapmiyor allah senden razı olsun senden abi 🧡
Meleynano rbx
Meleynano rbx Yıl önce
Bu video neden like almamış emek bu video emek
Lovier PM
Lovier PM Yıl önce
Çok iyi ya
Hasan Serhat
Hasan Serhat Yıl önce
yani iyi bişey yapmışsın hayatımda hiç yapmadıgım ama kendı paramı kazandıgımda bırıkmışlerımel yapacagım bişey.Tek fark ben video çekmeyecem behzat reiz yani insanlar utanır 100.000 200.000 kişi izlemiş olur teyze utanıyor çekme çekme dıye bari orayı kırpıp koymasydın bi elin verdiğini diğer el görmesin diye bir atasözü vardır hayrın gizlisi sevaptır bence ayıp olmuş biraz ama yardımının devamını dılerım videosuz xD
Mehmet Zeyrek
Mehmet Zeyrek Yıl önce
Krall’sın reis
Harun Arpa
Harun Arpa Yıl önce
Sağ elin verdiğini sol el görmesin
Ömer Yılmaz
Ömer Yılmaz Yıl önce
Kral
Helin Koşuncu
Helin Koşuncu Yıl önce
05:07 😻😻
serkan körçoban
serkan körçoban Yıl önce
İyi dedin kral
Ece
Ece Yıl önce
niye bu video az izlenmiş :(
Bahadır Egemen Eskiköy
Bahadır Egemen Eskiköy Yıl önce
Reis ne olursan ol böyle birşeyi yapman gerçekten çok güzel helal olsun seviliyosun😘❤️
Yiğithan Bakan
Yiğithan Bakan Yıl önce
abi sen adam değilsin adamın dibisin vallaha
Burak Özcan
Burak Özcan Yıl önce
Helal olsun lan behzat
Hasan Kaya
Hasan Kaya Yıl önce
O 66 dislike i atanlar acaba ne dusunuyo
Serhat KARABAY
Serhat KARABAY Yıl önce
Kral adamsın helal olsun abim sana beton yetmez beton 😊
saoz ferhat
saoz ferhat Yıl önce
Asıl bunu enes batur yapması gerekiyo o daha zengin değilmi😢😢
Ali Zağ
Ali Zağ Yıl önce
Adam adam ♥️
Bünyamin Onat
Bünyamin Onat Yıl önce
Hıyarsın felan ama iyi adamsın
Samet Atağ
Samet Atağ Yıl önce
Helal olsun kardeşim 🤙👑
Erkan Çelik
Erkan Çelik Yıl önce
Adam diye yazılır behzat diye okunur.
YunusXz 38
YunusXz 38 Yıl önce
Helal lan wallah helal olsun iyi ki varsin
T H E B U R A Q
T H E B U R A Q Yıl önce
Adamın dipçiğisin lan sen 👌
Buğra Erkul
Buğra Erkul Yıl önce
helal olsun abi
Mutlu Boşnak
Mutlu Boşnak Yıl önce
Çok iyisin yaa
Mehmet Başturk
Mehmet Başturk Yıl önce
Adamsın REİS böle videolarla gel bize .
SazSanattır Saz
SazSanattır Saz Yıl önce
Enes Batur o kadar para var senden görmedik şöyle güzellikler
Aliş
Aliş Yıl önce
HELLAL OLSUN ALLAH DAHA ÇOK KAZANDIRSIN KESENE BEREKET GELSİN
Aliş
Aliş Yıl önce
ADAMSIN KRALSIN YA SEN
Aliş
Aliş Yıl önce
YA SANA KURBAN OLURUM YA
Eman Al haydari
Eman Al haydari Yıl önce
Herşeyin en iyisine layıksın adamsın❤😍
MERTCAN MANAS Kara
MERTCAN MANAS Kara Yıl önce
Abi seni herkes linç ediyo ama sen bence. Übür yutuburlardsn daha iyisin. Hiç kimse yardım etmedi bı tek sen yardım etin yutuba herkes senin değerini bilmiyo
Asuk Masuk
Asuk Masuk Yıl önce
Allah senden razı olsun sacma sapan prımm kasıyor dıyenlerede aldırıs etme keske herkes senın gıbı olsa
Cevdet ÇAPRAK
Cevdet ÇAPRAK Yıl önce
Milyon kazananlar senin yaptığının %1 ini bile yapamıyor valla helal olsun
Safa Çolak
Safa Çolak Yıl önce
Video neden izlenmemis la ?
Snowlight Xx
Snowlight Xx Yıl önce
ABİ SANA HELAL OLSUN DÜNYADA SENİN GİBİ ADAM BULUNMAZ
Muhammed Oso
Muhammed Oso Yıl önce
Allah kabul etsin abi🙏🙏
arda aslan
arda aslan Yıl önce
Enes batur 1 koli yardım yapsa 23 milyon izlenir
Yağız Akman
Yağız Akman Yıl önce
Adamsın abi be duygulandım videoyu izlerken
Camoyne Belalı bad boy
Camoyne Belalı bad boy Yıl önce
Helal olsun
The Gød Katârina
The Gød Katârina Yıl önce
reis kral adamsın
ohamusto
ohamusto Yıl önce
Fakirleri hor görmeyin onlar cennetin krallarıdır Hz.Muhammet (S.a.v)
Bilgi Dağarcığı
Bilgi Dağarcığı Yıl önce
Abi bu karantina zamanında daha fazla eğlenceli video at bencee👨‍💻😉
TR OYUNCU
TR OYUNCU Yıl önce
Helal olsun abi
cem Karakaya
cem Karakaya Yıl önce
dislike atanlar size soruyorum insan mısınız ?
babalf 3
babalf 3 Yıl önce
Abi rica etsem takip edermisin
BRAWLER YT
BRAWLER YT Yıl önce
koyunlar köpek maması yiyiyorlar😂😂😂😂😂😂
《Şevval》
《Şevval》 Yıl önce
Adamsin
Alparslan Aslantekin
Alparslan Aslantekin Yıl önce
Len bu videoyu beyenmeyenler var oha yuh
Burak Çorakçı
Burak Çorakçı Yıl önce
Kral çarsın eline sağlık abi
DESPERADO WR
DESPERADO WR Yıl önce
ALLAH RAZI OLSUN. Bakın bu cümle hayatta ki herşeyden değerlidir ve huzur verir insana.Paranızla alamazsınız bunu kalbiniz ve vicdanınızın olması lazım
DESPERADO WR
DESPERADO WR Yıl önce
Primcisin diyenler keşke herkes böyle prim yapsa muhtaç insan kalmaz hayatta
Sensei Samuray • 14 yıl önce
Sensei Samuray • 14 yıl önce Yıl önce
İnstada gördüm abi koştum like a helal olsun
serhat özdemir
serhat özdemir Yıl önce
Abi banada yardım et
Zuhre naz Demirr
Zuhre naz Demirr Yıl önce
Videoyu beğenmeyen 55 KİŞİ enes baturdan 😂
16_omer
16_omer Yıl önce
Ağlattın beni moruk😣👊
İsa Tunç
İsa Tunç Yıl önce
Adammm yaaaa krallll
cnbrk
cnbrk Yıl önce
Enes Batur- Yayıncılara 100.000 Bin TL Bağış Attım Enes X İsimli Yayıncıya 5 Bin Tl Bağış Atar Yayıncı - AAA Enes Batur 5 BBİİİNN TL Bağış Atmış WWOOOOWW Çok Teşekkür Ederim Enes Batur - Baksana Nasıl Mutlu Oldu Yaaa Yaw Kardeşim Sen Neden Bir Twitch Yayıncısına O Kadar Büyük Mevlada Bağış Atarsın'Kİ... Bir Twitch Yayını Açabilmek İçin Belli Bir Miktar Para Lazım O Parada Az Değil.. Bir Kişi Twitch Yayını Açıyorsa 5 Bin Tl'lik Bağışa İhtiyacı Yokdur Bunu Anlayın Şu Paralarınızı Twitch Yayınlarına Atacağınıza Adam Akıllı Şeylere Dağıtın Gerizaklı Olmayın...
波Nisa
波Nisa Yıl önce
*mal işte*
Mervegül Taş
Mervegül Taş Yıl önce
İyi ki abone olmuşum ❤️
Yeni Ev turu Sonunda Taşındık !
27:52
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,4 Mn
YENİ HAYVANIM İLE BİR GÜN! (ÇİN ASLANI)
10:20
MAÇ ÖZETİ: Fenerbahçe 3-2 Greuther Fürth
9:32
Fenerbahçe SK
görünümler 347 B
Special For Girl's 🔥 #missionsavenirbhaya#commandofitnessclub
0:10
KIŞKIRTMA! SAÇLARIMIZI KAZIDIK (%100 ÖFKE)
15:05
KRAL BUHTUNNASR ALLAH'IN HAYVANA DÖNÜŞTÜRDÜĞÜ KAFİR HÜKÜMDAR
14:23
MEZARDAN SON ÇIKAN KAZANIR 2!
19:03
Betül Çakmak
görünümler 3,2 Mn
YAVRU KEDİLERİ KALP MASAJIYLA KURTARDIM
25:52
Uras Benlioğlu
görünümler 957 B
AMAN ALLAH'IM! CENNET NASIL BİR YER BÖYLE?
18:34
TUNCER - Gizem Avcısı
görünümler 1,7 Mn
6 FENOMEN / 1 KADIN
18:04
thebehz
görünümler 280 B
MAÇ ÖZETİ: Fenerbahçe 3-2 Greuther Fürth
9:32
Fenerbahçe SK
görünümler 347 B
Special For Girl's 🔥 #missionsavenirbhaya#commandofitnessclub
0:10
MAYMUNLAR CEHENNEMİ; BAŞLANGIÇ - ELEŞTİREL PARODİ
8:12
Filmler ve Filimler
görünümler 597 B
Eylül - Kaybolmuşum
2:35
Eylül Adıgüzel
görünümler 77 B